Mukavat vyötäröllä, hieman ohuemmat kuin `tavalliset` pyöräilyshortsit puuvillasta, täydellinen kesällä 👍 Minulla on 36 yläosissa, 38 housuissa, 36/38 sopi hyvin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pyöräilyhousut
Täydellinen istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvät
Kaunis materiaali ja hyvä istuvuus.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvät
nnenkin ostanut ja hyväksi todettu
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella lyhyt malli
Niin lyhyet että reidet hankaa yhteen. Leveä vyötärökuminauha plussaa.