Yleensä käytän L-kokoa, mutta M istui hyvin! Mukava joustava kangas. Läpikuultaa aavistuksen verran.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Aivan ihana kietaisumekko
Todella mukavaa joustavaa materiaalia, ihan kun ei olisi mekkoa päällä ollenkaan. Ainoo pieni miinus on istuessa halkio aukeaa helposti liian avonaiseksi. Suosittelen, sai pal…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana värikäs mekko
Ihana, joustava ja kevyt - pirteät värit.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kaunis printti
Istuu hienosti! Imarteleva laskeutuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Lättburen och mångsidig
Klänningen är lätt att anpassa till olika tillfällen. Svalt och behagligt material som inte skrynklar. Jag har normalt storlek M/38, men här blev S alldeles perfekt.