Erittäin tyytyväinen pukutakkiin. Kaunis sininen väri, suosittelen ottamaan yhden koon suurempana, sillä se on hieman pieni. Käytän yleensä kokoa 44/46, mutta ostin koon 48 ja se istui täydel…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pukuktakki
Erittäin kaunis ja mukava päällä
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs
Erittäin tyylikäs bleiseri, hoikentava istuvuus, joustava ja mukava mutta silti edustava