Ihan ok alushousut monipakkauksessa. Istuvat hyvin ja laatu vaikuttaa ok:lta. (Toivoisin kuitenkin, että joskus tehtäisiin alushousuja ilman tarraa takana, sillä monet ovat herkkiä sill…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pellavamekko
Se on todella kaunis ja mukava, hieno leikkaus. Erittäin tyytyväinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Alushousut
Hyvä istuvuus ja koko. Hyvä hinta ja kauniit
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Alushousut
Pehmeät ja mukavat. Tuskin tuntee edes että ne on päällä.