Rakastan! Ihana viileä laatu, hieman pidempi vatsan yli, täydellinen esimerkiksi bleiserin alla tai sellaisenaan. Etunappi tekee siitä hieman elegantin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan!!
Rakastan! Ihana viileä laatu, hieman pidempi vatsan yli, täydellinen esimerkiksi bleiserin alla tai sellaisenaan. Etunappi tekee siitä hieman elegantin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen
Tyylikäs ja rento istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Nopeaa ja helppoa
Niiiin tyytyväinen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pusero
Niin kaunis ja mukava, ostin sekä valkoisen että mustan!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis ja miellyttävä kangas
Hyvä leikkaus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella hieno
Hyvä istuvuus ja tyylikäs sekä mukava käyttää. Olisin toivonut, että sitä olisi saatavilla useammissa väreissä.