Hienot, mukavat ja hintansa arvoiset! Ostin kaksi väriä!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä istuvuus
Hyvä istuvuus, Hyvä koossa
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot housut
Todella tyylikkäät ja mukavat
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hyvä laatu
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Superhyvät housut
Hyvä jousto. Kauniit housut. Korkea vyötärö. Erittäin mukavat päällä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat housut
Housut istuvat erittäin hyvin korkean vyötärön ansiosta (hyvä minulle, jolla on iso vatsa). Ne olivat liian pitkät, mutta ne oli helppo ommella lyhyemmiksi. Olen erittäin tyytyväinen näi…