Pidän siitä, että siinä ei ole kaulusta. Leikkasin nauhat pois. Erittäin hyvä farkkutakki tarpeisiini. Minulla on normaalisti koko 50-52 yläosissa. XL sopii minulle hyvin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
5
Hieno koko kuten odotettiin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Farkkutakki
Kaunis väri. Hyvä istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Farkkutakki
Mutta siis - niin tyylikäs!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs ja käyttökelpoinen sekä paitaan että takkiin
Erittäin tyytyväinen
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
hieno farkkutakki
Hieman suuri ollakseen xs mutta se ei haittaa paljoa, sopii hyvin farkkutrendiin