Niin tyytyväinen ... Hieno malli, mukava päällä ... tyytyväinen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen
Tilasin ensin yhden koon suuremman, koska joku kirjoitti sen olevan pienikokoinen. Se oli valitettavasti liian iso, joten jouduin tilaamaan uuden tavallisessa koossani ja se istuu…