Erittäin kaunis takki valkoisena. Käytän yleensä kokoa medium, mutta ostin koon small. Pystyin käyttämään sitä, mutta uskon, että koko medium olisi myös voinut sopia. Joka tapauksessa e…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
uusi suosikki
Erittäin hyödyllinen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Wenche
Erittäin hieno takki hyvästä laadusta 🙂 Olen 168 cm pitkä ja täysin normaalikokoinen. Ostin koon M ja se sopii täydellisesti. Se ei ole tiukka, joten jos joku pitää siitä, mene kokoa pienemmäks…