Istuu todella hyvin, joten ei tarvitse edes pitää olkaimia ylhäällä - mitä arvostan auringonotossa ☺️ Myös todella kauniit värit!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Bikini
Erittäin hyvä istuvuus.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella kaunis
Todella kaunis bikiniyläosa, kuten kuvassa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Suositellaan
Erittäin hyvä istuvuus
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen
Pieni ympärysmitaltaan, muuten näyttävä ja istuu hyvin.
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs yläosa
Niin kaunis yläosa. Valitettavasti pieni kooltaan. Otin saman koon kuin rintaliiveissäni, mutta tämä oli paljon pienempi ympärysmitaltaan. Olisin tarvinnut 5 tai 10 cm isomman, mutta si…