Käytän normaalisti kokoa 39,5 tai 40 mallista riippuen, ja tilasin parin kumpaakin kokeilakseni. Pidin koon 40, joka istui todella mukavasti. Uudet suosikkini.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella mukava kenkä
Minulla on ne töissä, kävelen ja seison paljon, mukavat ja helpot laittaa jalkaan
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä kävelykenkä
Hyvin rakennettu ja kevyt kangaskenkä pidemmille kävelyille.