Miten toimin jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa?

Tarkista pakkaus toimituksen yhteydessä, kun kuljettaja on vielä paikalla. Jos huomaat heti vaurion, ilmoita siitä kuljettajalle, joka tekee merkinnän rahtikirjaan. Merkintä on tärkeä meille vahinkoilmoitusta tehtäessä kuljetusyhtiölle, se ei vaikuta reklamaatio-oikeuteesi.

Ota kuvia vaurioituneesta paketista ennen sen avaamista ja muun tavaran tarkastamista. Lähetä sen jälkeen sähköpostia asiakaspalveluumme käyttäen valituslomaketta, jonka löydät "Ota yhteyttä" -osiosta asiakaspalvelusivuillamme. Liitä mukaan kuvia vaurioituneesta paketista sekä tuotteen vauriosta, mielellään eri kulmista otettuja.

Jotta voimme tehdä vahinkoilmoituksen kuljetusyhtiölle, sähköpostisi on saavuttava meille 3 päivän sisällä toimituksesta, joten pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meille välittömästi, mikäli mahdollista. Mikäli otat meihin yhteyttä myöhemmin kuin 3 päivän kuluessa tai huomaat kuljetusvaurion vasta toimituksen jälkeen, reklamaatiosi käsitellään tietysti normaalien reklamaatiorutiinien mukaisesti.