Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra?

Palautuslomaketta on lappu, jonka lähetät mukana palautuksessasi ja jossa ilmoitat syyn tuotteen palauttamiselle. Tapauksissa, joissa palautusrekisteröinti tehdään verkossa ellos.fi/returns kautta, sinun ei tarvitse lähettää mukana palautuslomaketta paketissasi, kun rekisteröit palautuksen syyn verkossa. Palautustarra on osoitelappu, jonka kiinnität palautuksesi ulkopuolelle, jotta se voidaan lähettää takaisin meille.

Jos suurempi/painavampi tuote on toimitettu Postin kautta eikä siinä ole palautustarraa, voit itse ottaa yhteyttä Postiin puhelimitse numerossa 01003311 tai sähköpostitse osoitteessa kuljetustilaus@posti.com ja varata palautusnoudon. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua varauksesi kanssa.

Muissa toimituksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, jos sinulla ei ole palautuslomaketta/palautustarraa. Älä unohda mainita tilausnumeroa ja mitä tuotetta haluat palauttaa ottaessasi meihin yhteyttä.