Kuinka reklamoin tuotteen?

Ota yhteyttä meihin tämän reklamaatiolomakkeen kautta, jonka löydät täältä tai "Ota yhteyttä"-osiosta asiakaspalvelusivuillamme. Liitä mukaan 2-4 kuvaa vahingosta ja mahdollisesti vahingoittuneesta pakkauksesta, mieluiten eri kulmista otettuina. Kuvaile vika mahdollisimman yksityiskohtaisesti, milloin huomasit sen ja miten se ilmeni (jos tiedät tämän). Jos suurempi/painavaampi tuote toimitettiin näkyvällä kuljetusvauriolla, lue lisää täältä: Miten toimin jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa?

Asiakaspalvelu ottaa sinuun pian yhteyttä ehdottaakseen ratkaisua ongelman perusteella. Mahdollisia ratkaisuja voivat olla hinnanalennus, tuotteen palauttaminen meille, osan/huomattavan osan tuotteen vaihto tai harvinaisissa tapauksissa korjaus. Suosittelemme odottamaan ennen tuotteen palauttamista, kunnes olemme ottaneet sinuun yhteyttä.

Jos haluat palauttaa tuotteen suoraan ilman yhteydenottoa, noudata toimituksen mukana tulleet palautusohjeet. Muista mainita, että tuote on vaurioitunut, jotta reklamaatio ei sekoitu tavalliseen palautukseen. Muista säilyttää toimittajalta/kuljettajalta saamasi kuittaus, kunnes saat vahvistuksen siitä, että reklamaatiosi on käsitelty meidän toimestamme.

Lue lisää siitä, mitkä säännöt koskevat reklamaatiota täältä: Mitkä ovat reklamaatioiden ehdot?