Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, jos haluat tehdä reklamaation. Ota meihin yhteyttä heti, kun huomaat virheen, mutta viimeistään 2 kuukauden sisällä.
Käsittelyn nopeuttamiseksi voit liittää sähköpostiin kuvia vaurioista sekä selkeän selityksen viasta. Mikäli reklamaatiosi koskee huonekaluja tai sisustustuotteita pyydämme liittämään mukaan myös kuvan pakkauksesta. Asiakaspalvelumme käsittelee reklamaatiosi ja ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Mikäli tuotteen virhe arvioidaan valmistusvirheeksi tai kuljetusvaurioksi, hyvitämme luonnollisesti toimituskulut, palautuskulut sekä tuotteen hinnan palautuksen yhteydessä. Reklamaation käsittelyn kesto riippuu siitä minkälainen vika tuotteessa on sekä siitä mikä on paras ratkaisu sinulle asiakkaana.
Kuinka reklamoin tuotteen?
- Mitä tapahtuu jos en nouda pakettiani?
- Miten toimin jos minulla ei ole palautusilmoitusta/palautustarraa?
- Voinko vaihtaa tuotteen?
- Kuinka hyödynnän palautusoikeuttani?
- Miten palauttaminen toimii?
- Minkä summan maksan, jos palautus ei näy laskullani?
- Onko elektronisilla laitteilla takuu?
- Miten alennus toimii vaihdon ja palautuksen yhteydessä?
- Mitä tarkoittaa peruuttamisoikeus ja palautusoikeus?
- Mitä palauttaminen maksaa?