Juuri se mitä olen etsinyt! Se menee takapuolen alle ja siinä on tarpeeksi pitkät hihat (olen 179 cm pitkä), siinä on upea väri ja hyvä laatu. Sekä tyylikäs että urheilullinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Huippu!
Erittäin mukava, lämmin ja pehmeä. Todellinen suosikkivaate. Vetoketjulliset taskut ovat suuri plussa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana!
Rakastan sitä. Lämmin ja mukava. Sopii sekä talvitakin alle -20 asteessa että sellaisenaan, kun sää on leudompi. Ostin XL-koon, mutta olisin voinut ottaa L:n tai M:n. Iso kooltaan, mutta se ei h…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
ihana
Pehmeä, lämmin ja ihana.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Uusi suosikki!
Täydellinen syystakki, lämmin ja hieman ylikokoinen! Täydellinen minulle, joka olen hieman pidempi, että myös hihat ovat pitkät! Ehdottomasti uusi suosikki vaatekaapissa 🤩
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan sitä!
Uusi suosikki vaatekaapissa. Pitää lämpimänä ja on lisäksi todella kaunis! Olen saanut niin paljon kohteliaisuuksia!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Juuri kuin kuvissa
Vastaa kuvia täydellisesti. Olen 173 cm pitkä, normaalirakenteinen, painan 74 kiloa. M sopii täydellisesti. Ne ovat erittäin tilavia
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Lämmin ja mukava.
Lämmin ja mukava takki, jossa on suuret hyvät taskut.