Tyylikäs takki, joka on kestävä ja pitää tuulen poissa. Hieman suuri kooltaan, mutta sopi hyvin, antaa tilaa ylimääräiselle neuleelle jos on kylmempää.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs ja elegantti
Tunnen oloni tyylikkääksi pukeutuneeksi, vaikka tarkoitus on pysyä kuivana😅. Kaipaan kuitenkin kiristysnyöriä alareunaan, sillä takki on hyvin väljä. Harkitsen sen viemistä räätä…