Ostoskori
TERVETULOA Elloksen

Asiakaspalveluun

Ostotiedot

Yleistä

Tästä www.ellos.fi-sivustosta vastaa Ellos Finland Oy (johon alempana ehdoissa viitataan sanalla ”me”). Y-tunnus 1442131-6.

Ellokselta ostavan asiakkaan sekä lasku- tai tiliasiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan huoltajan suostumus. Hyväksyt yleiset ehdot ja vakuutat antamasi tiedot oikeiksi tilaamalla tuotteitamme, hakemalla vakuutusta, laskua tai tiliä, liittymällä MyEllos-klubiin tai käyttämällä tiettyjä sivustomme palveluja ja/tai mobiiliapplikaatioitamme.

Elloksella on oikeus muuttaa ostotiedoissa esiintyviä hintoja, toimituskuluja sekä lasku- ja tiliehtoja. Mahdolliset muutokset astuvat voimaan aikaisintaan 30 päivän sisällä muutettujen ehtojen julkaisusta sivustollamme.

MyEllos-asiakasklubi: Säännöt ja jäsenyys

MyEllos on maksuton asiakasklubi uutuusmuodin ja -sisustuksen ystäville. Klubin jäsenenä saat aina parhaat edut, kuulet ensimmäisenä uutuuksistamme ja kampanjoistamme sekä saat suurimman hyödyn Ellos-asiakkuudestasi. Klubiin liittyminen on helppoa ja maksutonta eikä se velvoita sinua mihinkään. Voit myös halutessasi erota klubista koska tahansa ilman velvoitteita tai seuraamuksia.

MyEllos-klubin edut

  • Voit selata ostohistoriaasi, palautuksiasi ja muita asiakastietojasi milloin vain osoitteessa ellos.fi sekä tarkastaa siellä mm. laskusi ja tilisi saldon.
  • Saat käyttöösi arvokkaita klubietuja, jotka ovat vain jäseniemme käytössä.
  • Saat säännöllisesti tietoa kampanjoistamme sekä ajankohtaisia muoti- ja sisustusvinkkejä.
  • Saat mm. pääsyn ALE-ostoksille ensimmäisten joukossa.

MyEllos-klubiviestintä

Lähetämme säännöllisesti klubiviestejä, jotka sisältävät MyEllos-jäsenetuja sekä muita kiinnostavia uutisia, pääsääntöisesti sähköpostilla. Mikäli niin valitset, voimme toisinaan lähettää klubiviestejä myös matkapuhelimeesi. Tekstiviestillä tavoitamme sinut tarvittaessa nopeasti, mikäli MyEllos-etuja on vain rajallinen määrä.

Klubiviestit lähetetään automaattisesti kaikille jäsenille. Klubiviesti on osa jäsenviestintää ja siten oleellinen osa MyEllos-klubia. Klubiviestinnän vastaanottamisen voi siksi peruuttaa ainoastaan päättämällä jäsenyyden. Tällöin voit jatkossakin asioida verkkokaupassamme, mutta jäät paitsi MyEllos-eduista.

Lisätietoa jäsenyyden päättämisestä kohdasta "Klubijäsenyyden päättäminen".

Liittyminen

MyEllos-klubiin voi liittyä 18 vuotta täyttänyt Suomessa vakituisesti asuva yksityishenkilö. Jäsenyys on henkilökohtainen. Liittyminen ja jäsenenä oleminen on ilmaista, eikä se velvoita mihinkään. Jotta voisimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla, sinun tulee liittymisen yhteydessä rekisteröidä nimi, toimiva sähköpostiosoite sekä muita jäsenyyteen vaadittavia tietoja.

Littyessäsi MyEllos-jäseneksi hyväksyt klubin säännöt.

Klubijäsenyyden päättäminen

MyEllos-klubin jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi päättää milloin tahansa ilman minkäänlaisia sitoumuksia tai velvoitteita. Jäsenyyden päättäminen tapahtuu ilmoittamalla siitä Elloksen asiakaspalveluun puhelimitse, puh. 01019 1313, tai sähköpostitse osoitteeseen info@ellos.fi.

Ellos Finland Oy/Ellos pidättää oikeuden lopettaa jäsenyys mikäli jäsenyyttä on väärinkäytetty tai oikeita yhteystietoja ei ole ilmoitettu.

Tietosuoja/Henkilötiedot

MyEllos-klubin jäsenyydestä kertyviä henkilötietoja käsitellään turvallisesti ja henkilötietolain mukaisesti asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietoja kerätään antaessasi ja päivittäessäsi henkilötietojasi muun muassa tilatessasi myymiämme tuotteita, avatessasi tilin Ellos Tili Oy:ssä, rekisteröityessäsi verkkokaupan asiakkaaksi, tilatessasi kuvastomme tai uutiskirjeemme tai lataamalla mobiilisovelluksemme.

Osto- ja käyttötietoja käytetään mm. jäsenille tarjottavien etujen, tarjousten ja palveluiden kehittämiseksi ja kohdentamiseksi jäseniä kiinnostavaksi. Tarkemmin henkilötietojen käytöstä rekisteriselosteessa osoitteessa ellos.fi.

Ellos Finland Oy/Ellos pidättää itsellään oikeuden muuttaa jäsenehtoja.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu :
01019 1313
Puhelut maksavat kaikista liittymistä 6,05 snt/minuutti + pvm/mpm. Hinnat sisältävät arvonlisäveron

Arkisin klo 7.30–21, la–su klo 10–17. Faksi 01019 1314. Puhelu voidaan nauhoittaa sisäistä koulutusta ja laadun mittaamista varten.

Laskutus, reklamaatiot sekä toimituksiin liittyvät asiat
(09) 8565 8451. Arkisin klo 8–16. Puhelun hinta pvm/mpm.

Osoite:
Ellos, PL 794, 00101 Helsinki

Käyntiosoite:
Kaivokatu 10 A 6, 00100 Helsinki.

Y-tunnus:
1442131-6.

Sähköpostiosoite:
info@ellos.fi

Hinnat

Emme vastaa mahdollisista painovirheistä. Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Myös SER-kierrätysmaksu sisältyy sähkö- ja elektroniikkatuotteiden hintoihin. Vain Elloksesta riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, arvonlisäveron, valuuttakurssien tai muiden julkisten maksujen muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja.

Toimituskulut

Toimituskulut 5,20
Käteismaksu 2,90
Express24 6,90
Kotiinkuljetus tili- ja laskuasiakkaille 4,20
Kotiinkuljetus rahtimaksullisille tuotteille 19,00

Noutopaikan valinta

Ensimmäisen tilauksesi paketti toimitetaan oletettuun lähimpään noutopisteeseen, jonka voit halutessasi muuttaa seuraavan nettitilauksesi yhteydessä tai soittamalla asiakaspalveluun.

Tuotteiden toimitus

Toimitamme tilauksia Suomeen. Normaali toimitusaika on noin 3–7 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Tehdastoimituksissa toimitusaika on noin 4–6 viikkoa. Saatuasi tiedon toimitusajasta voit vielä muuttaa tilaustasi. Jos tilauksesi toimitetaan useampana lähetyksenä, maksat vain yhdet toimituskulut. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää paketin saapumisesta. Mikäli et itse pääse noutamaan pakettiasi, allekirjoita valtakirja, jolla voit valtuuttaa jonkun muun hakemaan paketin. Henkilöllisyys on todistettava aina pakettia noudettaessa.

Maksutavat

Voit valita neljästä eri maksutavasta tehdessäsi ostoksia Elloksella.

Lasku

Saat laskun postitse kuun lopussa. Maksat vain ne tuotteet, jotka päätät pitää. Toimituskulut 5,20/tilaus ja laskutuslisä 1,95/lasku. Jos maksat vain osan laskusta, laskusi muuttuu automaattisesti korolliseksi tiliksi. Lue lasku-/tiliehdot täältä.

Tili

Jaksota maksut eriin jopa 36 kuukaudelle (alk. 5,-/kk). Ei tilinhoito-, tilinavaus- tai vuosimaksua. Todellinen vuosikorko 29,1%. Toimituskulut 5,20/tilaus. Lue lasku-/tiliehdot täältä. Jos tilauksesi ylittää aiemmin myönnetyn luottorajan, voimme korottaa luottorajaasi normaalin luottotarkistuksen jälkeen. Jos tilauksesi ylittää aiemmin myönnetyn luottorajan, voimme korottaa luottorajaasi normaalin luottotarkistuksen jälkeen.

Käteinen

Maksa pakettisi noutohetkellä käteisellä tai kortilla. Käteispakettien toimituskulut 8,10/tilaus.

Maksukortti

Maksa Visalla, Mastercardilla tai Visa Electronilla, kun tilaat netistä ellos.fi. Toimituskulut 5,20/tilaus. Käytämme 3 D Secure -standardia ja kaikki tiedot kulkevat SSL-suojatun (Secure Sockets Layer) yhteyden kautta. Lue lisää korttimaksujen turvallisuudesta täältä.

Lue lisää maksujen palauttamisesta palautusten/vaihtojen/reklamaatioiden yhteydessä kohdasta ”Palautusoikeus ja ostoturva”.

Palautusoikeus ja ostoturva

Noutamattomat paketit

Perimme niistä toimituksista, joita ei ole peruutettu eikä noudettu (14 päivän sisällä saapumisilmoituksen vastaanottamisesta) 19,90 euroa, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia (kuluttajansuojalaki 6:14). Mikäli et nouda lähetystä, peruuta tilaus puhelimitse (09) 8565 8451, kirjeitse (Ellos, PL 794, 00101 Helsinki) tai sähköpostilla (info@ellos.fi).

Tyhjä peruuttamislomake (pdf)

Sinulla on 14 päivän täydellinen vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Jos olet täyttänyt tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen ja palauttanut tuotteen 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä erikseen peruuttamisilmoitusta. Jos olet käteisasiakas, palautusrahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja TV- tai tietokonepelien sinetin on oltava ehjä.

Laskuasiakkaiden laskusta vähennetään palautetut tuotteet. Jos palautuksesi ei vielä näy tilauserittelyssä, vähennä itse palauttamiesi tuotteiden summa laskun loppusummasta. Jos olet tiliasiakas, hyvitämme tiliäsi. Jos maksoit tilauksen käteisellä, palautusrahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille. Jos valitsit maksutavaksi maksukortin, hyvitämme palautettavien tuotteiden summan kortillesi. Ostosumman perusteella myönnettyjä alennuksia saatetaan harkita uudelleen palautusten yhteydessä. Kuljetusliike hoitaa toimittamiensa lähetysten palautukset.

Kosmetiikka- ja intiimituotteiden, DVD- ja CD-levyjen, terveysvaikutteisten ruokien ja ravintolisien sekä pelien palautus

Palautettavien kosmetiikka- ja intiimituotteiden, terveysvaikutteisten ruokien ja ravintolisien tulee olla alkuperäispakkauksissa ja avaamattomia. Huomioithan, että sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet, tietokoneohjelmat ja maalit.

Alkuperäispakkaus

Palauta tuote aina alkuperäispakkauksessaan. Pakkaus on tuotekohtainen ja sisältää tuotteen toimintaa selventäviä kuvia/tekstejä/käyttöohjeita sekä suojaa herkkiä tuotteita, kuten elektroniikkaa. Alkuperäispakkauksella ei tarkoiteta kuljetuspakkausta, joka ei ole tuotekohtainen ja jonka tehtävänä on ainoastaan suojata tuotetta kuljetuksen aikana.

Tavaran virheistä huomauttaminen.

Vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän jälkeen. Havaittuasi vian ota välittömästi yhteys meihin tilanteen korjaamiseksi.

Kun haluat vaihtaa tai palauttaa, toimi näin:

Merkitse paketissa saamaasi palautusilmoitukseen, minkä tuotteen haluat vaihtaa tai palauttaa. Merkitse myös, miksi haluat palauttaa tuotteen tai vaihtaa värin tai koon johonkin toiseen. Vaihtaessasi tuotteen kokoa tai väriä tai tilatessasi kokonaan uuden tuotteen vaihdon/palautuksen yhteydessä uusia toimituskuluja ei peritä. Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla. HUOM! Pakkaa tuote alkuperäispakkaukseen. Liitä täytetty palautusilmoitus pakettiin ja liimaa palautusilmoituksessa oleva asiakaspalautustarra paketin päälle alkuperäisen osoitetarran viereen. Jätä paketti noutopisteeseen. Palautusosoite on Ellos, PL 794, 00101 Helsinki. Pyydä noutopisteestä kuitti palautuksesta ja säilytä se, kunnes saat palautusvahvistuksen.

Palautusrahojen takaisinmaksu

Tili-/laskuasiakas

Jos olet tiliasiakas, hyvitämme tiliäsi. Laskuasiakkaiden laskusta vähennetään palautetut tuotteet. Jos palautuksesi ei vielä näy laskulla, vähennä itse palauttamiesi tuotteiden summa laskun loppusummasta.

Käteinen

Palautusrahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille.

Maksukortti

Palautusrahat hyvitetään käyttämällesi maksukortille.

Peruuttamisoikeus ei koske kuluttajansuojanlain 6 luvun 16 pykälässä tarkoitettuja tavaroita, kuten seuraavia tavaroita 1) tavara, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi; 2) sopimus koskee tavaraa, joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua taikka joka luonteensa vuoksi on sen toimittamisen jälkeen erottamattomasti sekoittunut muiden tavaroiden kanssa; 3) sinetöitynä toimitettu tavara, jota ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa, on avattu.

Tuotteiden toimitus

Lue tarkat tiedot toimitustavoista, -ajasta, -kuluista yms klikkaamalla tästä: Toimitustavat

Valittavanasi on 5 eri toimitustapaa:

1. Normaali paketti

PostNord tomittaa pakettisi noin viikon kuluessa tilauksesta valitsemaasi noutopisteeseen. Ensimmäisen tilauksesi paketti toimitetaan oletettuun lähimpään noutopisteeseen, jonka voit halutessasi muuttaa seuraavan nettitilauksesi yhteydessä tai soittamalla asiakaspalveluun. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai kirjeitse. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää paketin saapumisesta. Mikäli et itse pääse noutamaan pakettiasi, allekirjoita valtakirja, jolla voit valtuuttaa jonkun muun hakemaan paketin. Henkilöllisyys on todistettava aina pakettia noudettaessa.

2. Express24

Tee tilauksesi klo 13 mennessä, niin saat pakettisi 2 arkipäivässä haluamaasi noutopisteeseen. Huom! Perjantaina tilatut tuotteet toimitetaan tiistaihin mennessä. Lauantaina ja sunnuntaina tilatut tuotteet toimitetaan viimeistään keskiviikkona. Lisämaksu 6,90 euroa. Koskee puhelin- ja nettitilauksia. Huom! Express24 saapumisilmoitus ilmoitetaan aina tekstiviestinä. Varmista, että Ellokselle antamasi puhelinnumero on oikein, ja että olet valinnut saapumisilmoituksen tekstiviestinä.

3. Kotiinkuljetus normaalille paketille

Kun maksat laskulla, tilillä tai maksukortilla, voit tilata meiltä myös kotiinkuljetuksen, jonka lisämaksu on 4,20 euroa/tilaus. Postin jakelu sopii puhelimitse kotiinkuljetusajan lähetyksen vastaanottajan kanssa. Jakelu tapahtuu pääsääntöisesti päiväsaikaan.

4. Painavat ja tilaa vievät lähetykset

Painavat tuotteet (esim. huonekalut), tai muuten suuret ja tilaa vievät paketit voit noutaa kuljetusliikkeen terminaalista.

5. Painavien ja tilaa vievien lähetysten kotiinkuljetus

Kuljetusliike ilmoittaa puhelimitse soittaa tai lähettää kirjallisen saapumisilmoituksen. Kotiinkuljetusaika sovitaan kuljetusliikkeen kanssa. Kuljetusajat ovat paikkakuntakohtaisia. Toimitus tapahtuu kuljetusauton välittömään läheisyyteen (ei sisäänkantoa). Kotiinkuljetuksen lisämaksu on 19 euroa.

Rahtimaksutaulukko

Yhteenlaskettu paino*
10 - 30 kg 44€
30 - 100 kg 59€
Yli 100 kg 69€

Tekninen sanasto ja osto-ohjeet

Jotta sinun olisi helpompi valita sopiva tekninen tuote, kokosimme avuksesi tekniset sanastot osto-ohjeineen.

Riidanratkaisu

Jos sinulla on ongelmia verkossa ostamasi tuotteen tai palvelun suhteen, eikä ongelmia voida ratkaista myyjäyrityksen kanssa, voit hakea riita-asialle tuomioistuimen ulkopuolista ratkaisua Kuluttajariitalautakunnan www.kkv.fi. tai Euroopan komission sivuston kautta http://ec.europa.eu/odr. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn ota yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi. Lisätietoja Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustolla www.kkv.fi.

Kuljetuksessa rikkoutuneet tuotteet

Ellos korvaa kuljetuksessa särkyneet lasi- ja posliiniesineet. Ota yhteyttä asiakaspalveluun 09 8565 8451.

Laatutakuu

Kaikkiin elektroniikkalaitteisiin, kuten stereoihin, televisioihin ja kameroihin sisältyy vähintään 1 vuoden takuu. Kaikki mahdolliset takuut ovat voimassa Suomessa. Lasku/tilauserittely toimii takuutodistuksena. Kaikkia Elloksella myytäviä elektroniikkatuotteita voidaan käyttää Suomessa. Sähköisiin kodinkoneisiin, joiden kohdalla tilauserittelyssä on merkintä T, sisältyy myös 2 vuoden perusvakuutus.

Ellos elektroniikkavakuutus

Kaikkiin Elloksen myymiin elektroniikkatuotteisiin sisältyy 6 kuukauden ilmainen Ellos elektroniikkavakuutus. Vakuutuksen omavastuu on 10% tuotteen hinnasta. Muista täyttää vahinkoilmoitus netissä ellos.fi ja liitä se lähetykseen. Lue lisää klikkaamalla tästä! Huomaathan, että ostamillasi elektroniikkatuotteilla on sekä valmistajan myöntämä takuu että ainutlaatuinen Ellos elektroniikkavakuutus, jotka eivät kuitenkaan kata väärin käsitellyn tuotteen vioittumista (esim. asennuksen aiheuttamaa vioittumista). Mikäli tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu valmistajan myöntämän takuun tai Ellos elektroniikkavakuutuksen piiriin, olet asiakkaana itse vastuussa tuotteen tutkimisesta syntyneistä kuluista (norm. n. 50-70 euroa). Suosittelemme, että tutustut aina huolellisesti käyttöohjeeseen ennen kuin lähetät tuotteen huollettavaksi/tutkittavaksi.

Käyttöohjeet

Myymissämme tuotteissa on suomenkielinen käyttöohje. Mikäli tuotteessa ei ole suomenkielistä käyttöohjetta, siitä on maininta tuotetekstissä.

Ellos-asiakkuus

Asiakassuhde Elloksen kanssa syntyy, kun tilaat myymiämme tuotteita tai rliityt MyEllos-klubiin. Asiakassuhde päättyy tietyn ajan kuluessa siitä, kun lopetat Elloksen tuotteiden tilaamisen tai asioimisen internetkaupassamme. Asiakassuhde päättyy myös, jos pyydät tulla poistetuksi postituslistoiltamme. Mikäli asiakas käyttää väärinkäytöstarkoituksessa toisen asiakkaan asiakasnumeroa, tiliä tai laskua, tai muutoin tahallisesti toimii Ellos Finland Oy:n vahingoksi, voi Ellos jatkossa pidättäytyä hyväksymästä henkilön tilauksia (ostokielto). Ostokielto voidaan asettaa esim. jos asiakas jättää toistuvasti lunastamatta tilaamansa lähetykset, väärinkäyttää Elloksen tarjouksia tai tilaajaetuja, luo tarkoituksella itselleen useita asiakasnumeroita tai käyttäytyy asiakaspalvelutilanteissa säännönmukaisesti tavalla, joka loukkaa Ellos Finland Oy:n henkilökuntaa tai vaikeuttaa heidän työtään. Myöskään holhouksenalaiset henkilöt eivät voi tehdä tilauksia Ellokselta.

Väärinkäyttö

Teemme poliisille ilmoituksen kaikista petoksista ja tietomurroista sekä niiden yrityksistä. Pidätämme oikeuden hylätä tilaus, mikäli meillä on syytä epäillä petosta, tietomurtoa ja /tai muuta sivustomme väärinkäyttöä.

Force Majeure

Ellos on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.

Tietosuoja/Henkilötiedot

Ellos Finland Oy/Ellos vastaa sille antamiesi henkilötietojen, kuten nimesi, osoitteesi, henkilötunnuksesi, matkapuhelinnumerosi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi käsittelystä. Henkilötietojasi käytetään ostotapahtumiesi hallinnoimiseen, markkinointitarkoituksiin (mm. sähköisten viestintäpalveluiden välityksellä), sekä tuotteidemme ja palveluidemme kehittämiseen. Henkilötietojasi voidaan luovuttaa edellä mainittuihin tarkoituksiin Ellos Finland Oy:n emoyhtiön Ellos Group AB:n ja sen Ellos Group Konserniin kuuluvien tytäryhtiöiden sekä yhteistyökumppaneidemme käyttöön. Henkilötietojasi voidaan lainsäädännön sallimin tavoin luovuttaa sekä Euroopassa että sen ulkopuolella toimiville yrityksille.

Osana markkinointiamme analysoimme ostoihisi sekä toimintaasi sosiaalisen median sivustoillamme ja kotisivuillamme liittyviä tietoja, kuten henkilötietoja. Analyysien perusteella pystymme monesti sopeuttamaan markkinointiamme siten, että se soveltuu juuri sinulle. Tietoja, joita analysoimme, ovat mm. viimeksi tehdyt ostokset, maksutavat, tilisaldo (jos sinulla on tili Ellos Tili Oy:ssä) sekä muut Ellos Finland Oy/Ellokselle antamasi tiedot. Säilytämme henkilötietojasi edellä mainittuihin markkinointitarkoituksiin kohtuullisen ajan asiakassuhteesi päättymisestä. Asiakassuhteesi Ellos Finland Oy/Ellokseen katsotaan olevan voimassa silloin, kun lyhennät maksujasi Ellos Tili Oy:lle, tilaat uutiskirjeitämme, käytät palveluitamme kotisivustollamme tai käytät mobiilisovelluksiamme. Asiakassuhteesi katsotaan olevan voimassa myös silloin, kun Ellos Finland Oy/Ellokselta tilaamasi tuotteen/tuotteiden takuuaika on voimassa.

Tilaamalla myymiämme tuotteita, avaamalla tilin Ellos Tili Oy:ssä, liittymällä MyEllos-klubiin, tilaamalla uutiskirjeemme tai lataamalla mobiilisovelluksemme hyväksyt henkilötietojesi edellä kuvatun käytön. Henkilötietojen antaminen on vapaaehtoista. Voit kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin ilmoittamalla kiellosta sähköpostitse osoitteeseen info@ellos.fi, puhelimitse asiakaspalveluumme, puh. 01019 1313, tai kirjeitse osoitteeseen Ellos Finland Oy/Ellos, Asiakaspalvelu, PL 794, 00101 Helsinki. Asiakkaana sinulla on oikeus tarkistaa itseäsi koskevat, Ellos Finland Oy/Elloksen rekisteröimät tiedot ja saada tietoa siitä, kuinka tietojasi käytetään. Pyyntö tulee tehdä kirjallisesti yllä mainittuun osoitteeseen. Lisäksi sinulla on oikeus pyytää Ellos Finland Oy/Ellosta korjaamaan tai poistamaan sinua koskevat virheelliset tiedot.

Ellos Finland Oy/Ellos on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen

Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton osoite:
Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto
Lönnrotinkatu 11A
00120 Helsinki
www.asml.fi

Välitämme luonnosta

Ellos on aina kantanut vastuuta luonnosta. Jokaisen osastomme on toimittava ympäristöä suojellen. Elloksella kierrätetään aaltopahvia, pahvia, paperia ja muovia. Muovipussit on valmistettava kierrätettävästä polyeteenistä, laatikot ovat, mikäli mahdollista, keräyspaperista valmistettuja. Turhaa pakkausmateriaalia on vältettävä, ja pussien ja laatikoiden tekstit on painettava vesiohenteisilla väreillä. Ellos Finland Oy/Ellos on sähkötuotteita kierrättävän SERTY ry:n jäsen. Valtakunnallisiin vastaanottopisteisiin kuluttajat voivat veloituksetta toimittaa käytöstä poistetut sähkö- ja elektroniikkatuotteet. Lisätietoja osoitteesta www.serty.fi.

Hae lainaa »
Lisätietoa »