Upea ja kaunis uimapuku. Näyttää hyvältä. Värit ovat erittäin kauniit. Materiaali on hyvä. Koko myös.
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis mutta tiukka
Koko 40, palautin koska kangas venyi niin paljon että se näytti haalistuneelta. Olen täsmälleen kokoa 40, ennemminkin vähän pienempi, joten tämä puku ei vastaa ilmoitettua kokoa. M…