Kaunis malli ja kuvio, hyvälaatuinen ja tukeva materiaali
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Kuten kuvassa
Hieno uimapuku
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis ja kesäinen uimapuku
Kaunis uimapuku pehmeästä materiaalista. Hieman pieni kooltaan ja koen sen lyhyeksi vartalossa. Rintojen alla oleva sauma on myös hieman ahdas, mikä tekee sen pukemisesta hi…
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis uimapuku
Rinnan alla lähes joustamaton sauma jonka läpi oli erittäin haastavaa saada lantio/peppu läpi. Kauheen vääntämisen ja saumojen rusahtelun jälkeen näytti kivalta päällä. En kyllä tiedä k…
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Vaaleanpunainen uimapuku
Kaunis uimapuku mutta erittäin pieni kooltaan
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Söpö uimapuku
Söpö uimapuku. Piti ottaa yhtä kokoa isompi. Vain hieman liian kapeat olkaimet.