Hihansuiden kuminauha on hieman liian tiukka käsivarsien ympärillä
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs toppi
Kaunis väri, joka vastaa kuvaa, koko on oikea.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Toppi
Erittäin kaunis toppi, mutta väri on enemmän viininpunainen kuin punainen. Koko on sopiva, ostin XS-koon.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Huippu
Hieno toppi, mutta tarttuu hieman vartaloon. Toimii, kun käyttää aluspaitaa alla.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Huippu Giggi
Hieno toppi! Hieman tiukka resori hihoissa.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Hieno toppi
Melko hieno toppi kevääseen ja kesään. Koko on normaali, väri ei ollut niin kirkas, joten pidin siitä (punainen)
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Istuu hieman tiukasti käsivarressa
Toppi on todella kaunis reikäkuvioineen ja puhvihihoineen. Minulla ei ole erityisen isoja käsivarsia, mutta se istuu hieman tiukasti, melkein liian tiukasti. Pidän se…