Niin kauniit ja mukavat pyjamahousut, puuttuu yläosa, mutta t-paita tai toppi käy myös hyvin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pyjamahousut
Täydellinen sekä pyjamaksi että olohousuiksi.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin mukavat
Niin kauniit ja mukavat
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot ja mukavat!
Hienot ja mukavat pyjamahousut, joita käytetään myös kotona mukavissa tilanteissa ja yhdistettynä samankuvioiseen pyjamaan!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen
Olen erittäin tyytyväinen uusiin pyjamahousujeni.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Nice
Sköna och söta! Ganska stora vid magen. Tyget blir lite som en uppblåst påse då jag sitter, men en storlek mindre skulle ha blivit för spänd vid baken och benen.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat housut
Mukavat, en ole vielä pessyt, hieman suuret kooltaan