Hyvin istuvat ja mukavat. Kangas laadukas. Malli ns "ukko housu", jossa reisi löysä, kapenee lahkeeseen. Tykkäsin myös, että lahkeet ovat melko lyhyet. Malli hyvin kuvanmukainen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvät farkut
Koko hyvä, kun valitsin normaalisti käyttämääni kokoa pienemmät. Malli on todella hyvä, ei kiristä reisistä. Tykkään.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella mukavat!
En ole koskaan pitänyt farkuista, mutta nämä istuvat erittäin mukavasti. Väljentyvät paljon käytössä, joten tilaa pienempi koko.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen
Erittäin mukavat housut, istuvat hyvin. Mahdollisesti hieman isot, olisin todennäköisesti voinut ottaa yhden koon pienemmän
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Farkut
Erinomaiset.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Suosikkimalli
Kolmas parini, erittäin mukavat. Käytän yhtä kokoa pienempää tässä mallissa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvät farkut
Kunnollista farkkukangasta, oikein hyvät ja hyvin päälle istuvat perusfarkut.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat farkut
Kauniit harmaat farkut, suosikkimalli on mom-malli, joten ne ovat hieman väljemmät kooltaan