Erittäin kaunis mekko. Olen saanut paljon kehuja 😊
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Niin kaunis!
Todella upea mekko, uusi suosikkimekko! Kuitenkin kaikki napit yhtä lukuun ottamatta putosivat ensimmäisellä käyttökerralla, joten olen ommellut ne takaisin kiinni.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea mekko
Mekko on uskomattoman kaunis, mutta valitettavasti napit eivät ole kiinnitetty tarpeeksi hyvin. Illan aikana napit alkoivat roikkua ja lopulta putosivat... joten varmista, että napit ovat ku…
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Erittäin kaunis ja istuu täydellisesti, mutta olen joutunut ompelemaan kaikki napit uudelleen, koska useat putosivat jo ensimmäisellä käyttökerralla.
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Huono ostos
Lähes kaikki napit putosivat ensimmäisenä iltana kun sitä käytettiin