Olen koon 42/44 väliltä, otin koon 42 ja ne istuvat täydellisesti. Olen 168 cm pitkä ja kurveikas. Kaunis väri vastaa kuvaa. Olen saanut paljon kehuja näistä farkkuista. Hyvä ostos
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Bootcut farkut takataskuilla
Hyvät ja napakat farkut. Joustava materiaali
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Farkut
Istuu todella hienosti
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Saappaat jrsns
Olen vain kokeillut niitä ja ne istuivat todella hyvin, joten olen tyytyväinen. Sonja
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Farkut
Sopivat minulle täydellisesti. Tyylikkäät ja sopivan pitkät.
Juuri sitä mitä toivoin. Vahva kangas ja arvostan, että ne ovat tummia ja tasaisen värisiä eivätkä kuluneita. Jos olet kahden koon välissä, valitse pienempi.