Ostoskori
TERVETULOA Elloksen

Asiakaspalveluun

Kysymyksiä ja vastauksia

Miten muutan sähköpostiosoitteen tietoihini?
Kirjaudu sisään vanhalla sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Omilla sivuilla voit muuttaa sähköpostiosoitteen ja salasanan. Mikäli sinulla on uusi sähköpostiosoite ja olet unohtanut "vanhat" tunnukset, lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen info@ellos.fi tai soita asiakaspalveluumme, puh. (09) 8565 8451.

Miten voin muuttaa tilaustani, jos haluan poistaa tai lisätä tuotteita?
Kun olet hyväksynyt tilauksesi, et enää voi lisätä tai poistaa tuotteita.

Miten teen osoitteenmuutoksen?
Virallinen osoitteenmuutos postiin tai väestörekisterikeskukseen päivittyy automaattisesti asiakasrekisteriimme noin 2 viikossa. Ellos-postia voi kuitenkin vielä tulla muutaman kuukauden ajan vanhaan osoitteeseen. Mikäli sinulla on osoitepalvelukielto, ilmoita osoitteenmuutoksesta erikseen Ellokselle sähköpostiviestillä osoitteeseen info@ellos.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme, puh. (09) 8565 8451. Ilmoita viestissä myös vanha osoite. Tilausta tehdessäsi tarkista, että uusi osoitteesi on päivittynyt.

Olen hukannut laskuni – mitä teen?
Kirjaudu Omille sivuille ja valitse Laskuni/tilini. Sieltä löydät saldosi ja viitenumerosi.
Tilinumero on FI30 3810 0000 0021 25.

Milloin pakettini saapuu?
Kirjaudu sisään Omille sivuille, jossa voit seurata paketin kulkua.

Miten palautan tuotteen?
Lue palautusohjeet täältä.

Miten teen reklamaation viallisesta tuotteesta?
Palauta tuote meille ja täytä palautussyy palautusilmoitukseen. Liimaa paketin päälle MyPack Return -tarra, jonka löydät palautusilmoituksesta. Mikäli kyseessä on huonekalu tai muu tilaa vievä tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse info@ellos.fi tai soita (09) 8565 8451. Vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden jälkeen. Havaittuasi vian ota välittömästi meihin yhteyttä tilanteen korjaamiseksi.

LISÄÄ KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA »
Hae lainaa »
Lisätietoa »