Ostoskori
TERVETULOA Elloksen

Asiakaspalveluun

Vaihdot & palautukset

Toimi näin, jos käytät tilauserittelyn yhteydessä olevaa palautusilmoitusta:

  1. Irrota palautusilmoituksessa oleva asiakaspalautustarra.
  2. Liimaa asiakaspalautustarra pussissa/laatikossa olevan alkuperäisen osoitetarran viereen.
  3. Irrota täytetty palautusilmoitus.
  4. Liitä täytetty palautusilmoitus tuotteiden kanssa pussiin/laatikkoon.
  5. Irrota paperinauha tarrapinnasta ja sulje pussi. Jätä paketti haluamaasi PostNord-noutopisteeseen. Pyydä noutopisteestä kuitti palautuksesta ja säilytä se, kunnes saat palautusvahvistuksen.

Painavien ja tilaa vievien tuotteiden palautuksen yhteydessä ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sinulla on 14 päivän täydellinen vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Jos olet täyttänyt tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen ja palauttanut tuotteen 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, ei sinun tarvitse erikseen tehdä peruuttamisilmoitusta. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Palautettavien kosmetiikkatuotteiden/terveysvaikutteisten ruokien ja ravintolisien tulee olla alkuperäispakkauksissa ja avaamattomia. Huomioithan, että sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet.

Palauta tuote aina alkuperäispakkauksessaan. Pakkaus on tuotekohtainen ja sisältää tuotteen toimintaa selventäviä kuvia/tekstejä/käyttöohjeita sekä suojaa herkkiä tuotteita, kuten elektroniikkaa. Alkuperäispakkauksella ei tarkoiteta kuljetuspakkausta, joka ei ole tuotekohtainen ja jonka tehtävänä on ainoastaan suojata tuotetta kuljetuksen aikana. Sovita uima- ja alusasut aina omien alusasujesi päälle ja anna hygieniasuojan olla paikoillaan.

Palautusrahojen takaisinmaksu

Tili/lasku

Jos olet tiliasiakas, hyvitämme tiliäsi. Laskuasiakkaiden laskusta vähennetään palautetut tuotteet. Jos palautuksesi ei vielä näy laskulla, vähennä itse palauttamiesi tuotteiden summa laskun loppusummasta.

Maksukortti

Palautusrahat hyvitetään käyttämällesi maksukortille.

Käteinen

Palautusrahat maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille.

Elektroniikkatuotteiden palautus

Elektroniikkatuotteiden huolto ja tuki

Uuden yhteistyökumppanimme tarjoaman seurantapalvelun ansiosta palvelemme sinua entistä paremmin. Huollamme tuotteesi niin nopeasti kuin mahdollista (normaali huoltoaika 2–5 viikkoa.) Useimmilla tuotteilla on valmistajan myöntämä 2 vuoden takuu, tietokoneilla sekä kannettavilla äänentoistolaitteilla on 1 vuoden takuu, joka kattaa takuuaikana ilmenneet toimintahäiriöt.

Kaikkiin Elloksen myymiin elektroniikkatuotteisiin sisältyy 6 kuukauden ilmainen Ellos elektroniikkavakuutus. Vakuutuksen omavastuu on 10% tuotteen hinnasta. Muista täyttää vahinkoilmoituslomake.

Toimi näin:

Tulosta vahinkoilmoituslomake netistä ellos.fi, täytä se ja liitä palautuspakettiin. Vahinkoilmoitus

Voit seurata tuotteesi huoltoa tästä

Huomaathan, että ostamillasi elektroniikkatuotteilla on sekä valmistajan myöntämä takuu että ainutlaatuinen Ellos elektroniikkavakuutus, jotka eivät kuitenkaan kata väärin käsitellyn tuotteen vioittumista (esim. asennuksen aiheuttamaa vioittumista). Mikäli tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu valmistajan myöntämän takuun tai Ellos elektroniikkavakuutuksen piiriin, olet asiakkaana itse vastuussa tuotteen tutkimisesta syntyneistä kuluista (norm. n. 50–70 euroa). Suosittelemme, että tutustut aina huolellisesti käyttöohjeeseen ennen kuin lähetät tuotteen huollettavaksi/tutkittavaksi.

Hae lainaa »
Lisätietoa »